Có obxectivo de coñecer eficazmente as novas necesidades no departamento de Produción en proxectos audiovisuais con equipos RED, etender os procesos de traballo e as novas características da cinematografía dixital, a Asociación de Profesionais da Produción Audiovisual organiza mañá nas instalación da ECAM (Escola de Cine e Audiovisual de Madrid) una xornada formativa.

O curso está dirixido principalmente a todos os integrantes do Departamento de Produción, Directores e Xefes de Produción, axudantes e auxiliares, así como realizadores e xefes de postproducción.

Está 100% subvencionado pola APPA para os seus asociados. Para membros da FAPAE, EGEDA e alumnos da ECAM o custe e de 150 euros e, para asistentes externos, 200 euros. O curso está limitado a 25 asistentes.

Para inscribirse hai que chamar ao teléfono 915237761 ou enviar un e-mail a info@hdcinema.es / info@asociacionappa.es
cos seguintes datos:

      .Nombre y apellidos
      .Área de trabajo

      .Ciudad / Provincia.
      .DNI o Pasaporte
      .E- Mail
      .Teléfono de contacto
 

 

TEMARIO DE LA JORNADA

      * Teoría y filosofía Red Digital Cinema: técnica y tecnología RED.
Fundamentos del RAW.
      # Dejando a un lado mitos, rumores y propaganda.
      * Panorama de la Cinematografía Digital: alternativas y escenarios
comunes.
      * Planteamientos y diseño de producción: necesidades de pre
producción, rodaje y post.
      # Diferentes estilos de rodaje y productos audiovisuales.
      * Presupuestos genéricos RED y distribución de partidas.
      * Prevención de problemas antes de iniciar el rodaje.
      * Equipo básico de cámara: componentes fundamentales y accesorios.
      * El sonido RED con imágenes RED.
      * Software de gestión RED – REDCINE, RED ALERT!, REDrushes &
terceras empresas.
      * Data Management: opciones y prácticas deseables en la protección y
gestión del negativo digital.
      * ¿Nuevas rutinas? Dailies, video assist y set de visualización.
Chasis Vs. Megas por segundo
      * Prevención de problemas antes de iniciar la postproducción.
      * Hardware y software: máquinas y programas para edición,
composición, etalonaje etc.
      * Cámara > Postpo workflows – Métodos y recomendaciones.
      # Para pequeños – hazlo tú mismo.
      # Medianos – independientes, anuncios, hazlo tú mismo pero mejor.
      # Grandes – largometrajes, episodios, magnos eventos.
      * La edición: lo que ayer era offline es hoy online
      * Materiales: el tradicional fotoquímico, cine digital, broadcast HD
y SD, DVD & Blu-Ray…
      # El master digital