Culturgal, o escaparate das industrias culturais galegas, foi o escenario no que a Compañía de Radiotelevisión de Galicia (CRTVG) presentou o pasado venres, 30 de novembro, o Laboratorio de Innovación Audiovisual «Labovisión de Galicia», unha plataforma de colaboración que aspira a servir de escaparate e de banco de probas para o estudo de novos medios e novos formatos.

Inmersos na actual revolución dixital, e nun escenario en continua transformación, os medios autonómicos galegos poñen en marcha «Labovisión de Galicia», unha iniciativa para promover e apoiar o talento xurdido en devandita rexión, orientado á procura e ao desenvolvemento de novas tendencias audiovisuais. Desde esta plataforma, a CRTVG apoiará iniciativas que desde Galicia poidan achegar ideas e solucións para algunhas das grandes incógnitas que agora presenta a aplicación da tecnoloxía da comunicación. Con este proxecto, o ente público galego buscará aproveitar as sinerxias das distintas entidades e institucións, para traballar en rede na experimentación conxunta de tendencias innovadoras no campo audiovisual e colaborar con emprendedores dixitais galegos.

A finalidade de «Labovisión de Galicia» será experimentar nos novos medios e nos novos formatos, de modo que a CRTVG convértase nun escaparate e nun banco de probas de novos proxectos. Na presentación que tivo lugar no Pazo de Congresos e Exposicións de Pontevedra, no marco da feira das industrias culturais galegas Culturgal, o ente público adiantou o primeiro proxecto que acolleu Labovisión, no que unha empresa galega, Bridge Mediatech, desenvolve unha iniciativa singular relacionada coa televisión aumentada, un novo medio para proporcionar aos espectadores unha televisión máis interactiva e personalizada grazas á incorporación dunha segunda pantalla conectada, que pode ser unha tableta, un smartphone ou un portátil.