Ábrese o prazo de inscrición para os XXI Premios Mestre Mateo

O prazo de inscrición de obras e profesionais para participar nos XXI Mestre Mateo estará aberto de hoxe, 19 de setembro ata o 24 de outubro de 2022, ás 14.00 horas. As bases da presente edición e o formulario de inscrición están dispoñibles na web dos Premios Mestre Mateo.

Elba Fernández: “Sinto que en cada produción estou aprendendo”

Coñecida musicalmente primeiro como Jane Joyd e despois como Mordem, foi a través deste alter ego co que, en 2014 entrou en contacto con Portocabo para encargarse do tema principal dunha serie daquela en desenvolvemento, que resultou ser a premiada Hierro. Nese momento coñeceu a Xavi Font, con quen, desde entón, asinou as bandas sonoras dalgúns dos thrillers máis destacados do audiviosual galego recente, como Rapa, Auga Seca, Proxecto Emperador e Hierro.  Falamos con Elba Fernández sobre o traballo de composición de bandas sonoras e outros proxectos musicais nos que está implicada esta artista, para quen a música “sempre estivo aí”.  De onde xorde o teu interese pola música? Na miña familia non temos músicos profesionais pero somos moi musicais, sempre estivo moi presente a música, cantar, bailar... Non lembro un momento no cal nacera un interese pola música, é como que sempre estivo aí, algo así como debuxar, pásame o mesmo.Como coñeciches

Alejandro García: “É imprescindíbel crear bos mundos sonoros para contar boas historias”

Alejandro García Fernández, máis coñecido como Rufo Sonido, é o director técnico no control de cámaras e son do Parlamento de Galicia, pero resulta coñecido sobre todo polo seu traballo nos equipos de son de diversas producións audiovisuais. O ano pasado estreou a súa ópera prima, unha curtametraxe que se estreou no Fanzine de Lemos coa que cumpriu o soño de dirixir.  Falamos de son e repasamos unha traxectoria repleta de “moitos bos momentos”.  Son directo, edición de son, mestura de son, deseño de son… con cal te quedas? Sen dúbida co deseño de son, é algo que me apaixoa. Cando empezo un proxecto novo, nas primeiras conversas co director, comezo a deseñar. Primeiro comprendo que quere, de que xeito quere que soe o traballo, e despois empezo a planificar e a idear mundos sonoros. En canto recibo o guión escollo unha secuencia, normalmente a que máis xogo sonoro dá, e mandolle ao director e á produtora un arquivo sonoro de como imaxino

Uxía Caride: “Desde todos os sectores debemos reivindicar os espazos de pensamento e crítica”

Uxía Caride leva dez anos a cargo da xerencia da Asociación Galega de Produtoras Independentes, AGAPI, unha asociación que, desde 1994 agrupa a produtoras de cine, televisión, publicidade e servizos e contribuiu, de xeito decisivo, á consolidación do sector audiovisual galego. Durante este tempo, considera que o sector viviu unha evolución “moi positiva” que o leva a ser, na actualidade “moi recoñecido internacionalmente” grazas ao talento que o integra. Falamos con ela sobre a actualidade da industria audiovisual e da cultura en Galicia e sobre o seu traballo “na sombra”.  Levas unha década a cargo da xerencia de AGAPI. Como valoras a evolución da asociación desde que asumiches o cargo ata os nosos días? Nestes dez anos como xerente de AGAPI, o sector audiovisual galego mudou moito. As empresas asumiron a internacionalización como parte do traballo. A coprodución tamén pasou a ser a forma habitual de levar adiante os proxectos. Sen embargo,

Colaboración con la revista A Cuarta Parede

La Academia Galega do Audiovisual inicia una colaboración con A Cuarta Parede, gracias a la cual se podrán leer y visionar los ensayos y videoensayos ganadores de los Premios María Luz Morales en la revista de crítica cinematográfica. Para el presidente de la Academia, Álvaro Pérez Becerra "es importante no olvidar nunca el trabajo de investigación que, alrededor del audiovisual, realizan muchos profesionales en Galicia. Tenemos, desde la Academia, la misión de contribuir a documentar todo ese conocimiento y, por supuesto, a divulgarlo. Qué mejor, para esto, que contar con una de las publicaciones que más ha hecho para dar a conocer el trabajo en el audiovisual en Galicia, en especial el menos visible, como es A Cuarta Parede." Trofeos de la VI edición de los Premios María Luz Morales Jesús Silva Vilas, director de la revista digital, considera que “el principal objetivo de esta colaboración es contribuir a dar mayor visibilidad a los trabajos premiados en los

VI Premios María Luz Morales de Ensaio e Videoensaio sobre o Audiovisual

Lara Bacelo, Eire García Cid, Severiano Casalderrey e Manuel Barreiro son os gañadores da sexta edición dos Premios María Luz Morales de ensaio e videoensaio sobre o audiovisual. O traballo Antón Varela obtivo un accésit na categoría de Mellor Videoensaio sobre Audiovisual Internacional. A Academia Galega do Audiovisual celebrou hoxe, xoves 7 de xullo, na sede da Deputación de Lugo, a entrega de premios da sexta edición dosMaría Luz Morales, que promoven a investigación científica no ámbito audiovisual. Álvaro Pérez Becerra presentou o acto en representación da Academia Galega do Audiovisual A Deputación da Lugo foi a anfitrioa na celebración desta sexta edición, e estivo representada pola súa vicepresidenta Tareixa Antía Ferreiro Tallón. Contou coa presenza de Xurxo Couto, deputado de Cultura da Deputación da Coruña, Patricia Torres Madureira, Deputada de Cultura e Producións Audiovisuais da Deputación de Ourense e María Victoria Alonso, Deputada

Falamos con Beli Martínez, Silvia Roca e Víctor Paz, membros do xurado dos VI María Luz Morales

Mañá daranse a coñecer as gañadoras dos Premios María Luz Morales, que chegan este ano á súa sexta edición. Un xurado integrado polo crítico e programador Víctor Paz, a produtora e docente Beli Martínez e a investigadora e xornalista Silvia Roca foi o encargado de distinguir os mellores traballos dunha convocatoria que fomenta a produción de ensaio e videoensaio en lingua galega. Conversamos con eles sobre como viviron a experiencia.  “A idea de ser xurado non é algo que me agrade moito” confesa Beli Martínez “ aceptei a oferta por tratarse duns premios adicados ao ensaio, a pensar o cinema e parecíame moi interesante.” Na mesma liña se manifesta Víctor Paz “considero que é unha das mellores iniciativas da Academia, todo o que promova a reflexión sobre a historia do cinema é benvido”.Silvia Roca segue con “bastante atención cada convocatoria dos premios” xa que coñece os traballos de investigadoras e investigadores vinculados á Facultade

125 aniversario del nacimiento del cine gallego… y español

A Coruña, 2 de junio de 2022 | El periódico La Correspondencia Gallega publicaba el 3 de junio de 1897, una noticia que recogía la siguiente información: “continúan siendo muy visitados los cinematógrafos que se exhiben en la calle Real. En el del Sr. Sellier, se presentaron ayer miércoles varias vistas de Coruña que gustaron mucho”. El señor Sellier al que hace referencia la noticia, era José Sellier Loup, un afamado fotógrafo nacido en la localidad francesa de Givors, pero que desarrolló su actividad profesional en A Coruña. Las "vistas de Coruña" citadas son las primeras películas gallegas, que también están consideradas las primeras películas del cine español. Retrato de José Sellier con su esposa Marie Farge Michelat En una época en la que la cultura francesa estaba de moda y era un símbolo de sofisticación, entre las clases acomodadas de la ciudad herculina estaba de moda retratarse en la “Fotografía de París” que regentaba Sellier. El

El argumento como instrumento para la producción

Jornada profesional con Eliseo Antunaga Eliseo Altunaga Barrera (Cuba, 1941) guionista, consultor y escritor. Decano de la Cátedra de Guión de la Escuela Internacional de Cine y Televisión de San Antonio de los Baños, Cuba. Licenciado en Lengua y Literatura Hispánicas por la Universidad de la Habana y Profesor Titular Adjunto del Instituto Superior de Arte (ISA) de La Universidad de La Habana, Cuba. En su extensa carrera como consultor de guión destacan los siguientes filmes: Una Mujer fantástica (2017), de Sebastián Lelio (Chile), Oso de Plata en 2017 al mejor guión y Oscar en 2018 a la Mejor Película de habla no inglesa; No (2011) de Pablo Larraín (Chile) nominada como mejor película extranjera en el 2013 a los Oscar y premiada en la Quincena de los Realizadores del festival de Cannes; Post Mortem (2010), dirigida por Pablo Larraín (Chile) seleccionada en la Sección Oficial del Festival de Venecia en 2010. Machuca (2003), del director Andrés Wood (Chile),

Ofertas de emprego para o departamento de produción

A Academia Galega do Audiovisual lanza unha oferta de emprego para diferentes postos de persoal técnico adscritos ao departamento de produción. Os perfís profesionais requeridos son: Xefatura de produción, Axudantía de produción e Auxiliar de produción. A modalidade de contratación será por duración determinada a tempo completo. O período de contratación variará para cada un dos perfís solicitados dependendo do proxecto para o que sexa seleccionada a persoa candidata, pero que en ningún dos casos excederá os seis meses. Os períodos de contratación iniciaranse a principios de setembro de 2022 e extenderanse ata finais de abril de 2023. As persoas interesadas na oferta deberán enviar un curriculo a producion@academiagalegadoaudiovisual.gal indicando o posto para o que optan. O prazo de recepción de candidaturas estará aberto dende o 30 de maio ata as 14:00h do venres 10 de xuño de 2022. Descrición das ofertas de emprego