NOVAS DO SECTOR: CAMPAÑA DE FILMAS ¡DESPIERTA IMBÉCIL! PARA PROMOVER Concursante

19 / 03 / 2007

Filmax apostou por utilizar ferramentas de Marketing de Guerrilla para promocionar a súa última película Concursante. Esta primeira longametraxe de Rodrigo Cortés, conta a crónica trepidante do ascenso e caída de Martín Circo (Leonardo Sbaraglia) que ve como o seu destino experimenta un xiro brutal cando gana o maior premio xamais conseguido na televisión Campaña de Filmax ¡DESPIERTA IMBECIL! para promocionar Concursante

Filmax apostou por utilizar ferramentas de Marketing de Guerrilla para promocionar a súa última película Concursante. Esta primeira longametraxe de Rodrigo Cortés, conta a crónica trepidante do ascenso e caída de Martín Circo (Leonardo Sbaraglia) que ve como o seu destino experimenta un xiro brutal cando gana o maior premio xamais conseguido na televisión.
O cinismo irrenunciable de Martín Circo Martín é o punto de partida da campaña na que o protagonista do filme creou un movemento urbano chamado ¡Despierta imbécil! e comunícase a través da páxina web (www.despiertaimbecil.com). Este movemento reivindicativo ten como obxectivo difundir a mensaxe da película para espertar interese no maior número de persoas utilizando varias estratexias de comunicación enlazadas.

A axencia de publicidade Diana Media Group (www.dianamediagroup.com) deseñou varias accións de guerrilla en colaboración con Filmax (www.filmax.com) para reforzar o efecto viral da campaña global.

Creouse unha comunidade virtual Esperta Imbécil! o xoves 22 de febreiro de 2007 e difundíronse uns 20 videos a través da web e de www.youtube.com. De forma complementaria leváronse a cabo accións de guerrilla nas rúas de distintas cidades españolas, nas cales asaltáronse salas de cine e fixéronse manifestacións para espertar ao cidadán durmido. Distribuíronse 10.000 flyers, 5.000 postais e 1.000 post- its, comunicando o manifesto e marcando imaxe da comunidade.

En dúas semanas de acción lográronse: 106.000 vídeos vistos, 262.300 páxinas vistas, 80.500 usuarios únicos, 7.500 usuarios rexistrados na base de datos, máis de 180 webs, blogs foros e páxinas persoais que falaron da acción e da película. Algúns dos trailers recibiron honores en youtube.com.

Categoría: Noticias
Etiquetas: